loading...
تازه تربن اخبار ایرانی ها
نیوزر بازدید : 58 شنبه 18 دی 1400 نظرات (0)

ورایزون اولین بار در ایالات متحده است که گوشی های سامسونگ گلکسی اس 20 را با رابط کاربری One UI 4 به روز می کند. راه‌انداز صفحه اصلی، برنامه‌ای است که با فشار دادن دکمه صفحه اصلی می‌بینید و در آن تصویر زمینه، میانبر‌های برنامه، ویجت‌ها و فهرست کامل برنامه‌ها قرار دارند.

مخفی کردن برنامه‌ها در اندروید چگونه انجام می‌شود؟

نیوزر بازدید : 59 یکشنبه 21 آذر 1400 نظرات (0)

ایمپلنت دندان یکی از شیوه های درمان دندان های از دسته رفته است که می تواند جای خالی یک یا چند دندان را پر کند. ایمپلنت دارای یک پروتز ثابت است که از آن به عنوان یک تکیه گاه یا نگه دارنده استفاده می شود.

نیوزر بازدید : 55 یکشنبه 21 آذر 1400 نظرات (0)

 پیشگیری بهتر از درمان است. به طور قطع این جمله را شنیده اید. به کار گرفتن روش هایی برای جلوگیری از بیماری مانند رعایت بهداشت و سلامت دندان یا دهان، طبیعتا بهتر از گذراندن طول درمان است. با این حال امروزه با ظهور فناوری و تکنولوژی بسیاری از بیماری ها درمان خاص خودشان را دارند. در مواقعی مانند وجود کیست عفونی در لثه و یا کشیدن دندان عقل، دندان پزشکان ناچار هستند تا به جراحی لثه بپردازند. جراحی لثه با روش های مختلفی صورت می گیرد. استفاده از لیزر، پیوند لثه و مواردی از این قبیل برای جراحی لثه مورد نیاز است.  تا آخر این مطلب همراه ما باشید. 

جراحی لثه

نیوزر بازدید : 61 پنجشنبه 18 شهریور 1400 نظرات (0)
امروز میخواهیم با یک محصول اختصاصی از نوین وردپرس که حرف آخر تمامی قالب های فروشگاهی است را برای شما معرفی نماییم. نام این نوین کالا است. نوین کالا | Novinkala به عبارتی یک فروشگاه ساز کامل زیرنظر است که به شما امکان راه اندازی بهترین فروشگاه های اینترنتی را خواهد داد. قالب المنتوری نوین کالا طراحی کاملا ایرانی پسند دارد طوری که به کوچک ترین جزییات نیز توجه شده است تا شما صاحب بهترین حرفه ای و تمام عیار شوید. قالب مشابه دیجی کالا با نام نوین کالا یک قالب طراحی شده با المنتور است و شما میتوانید از هدر و فوتر گرفته تا مگامنو و صفحات را با المنتور طراحی کنید. طراحی دموی اول نوین کالا کاملا مشابه قالب دیجی کالا بوده و در آپدیت های بعدی دموهای جدید به محصول اضافه خواهد شد. نوین کالا یک پوسته فروشگاهی سازگار با دکان بوده و شما می توانید همانند سایت دیجیکالا از فروش سایر فروشندگان کسب درآمد کند. جهت سهولت در راه اندازی فروشگاه افزونه دیجیتس که برای ورود و عضویت با موبایل در فروشگاه کاربرد دارد بصورت هدیه در پک قالب قرار داده شده است.
نیوزر بازدید : 82 جمعه 29 مرداد 1400 نظرات (0)

بازی تلگرام :

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام به کمک ربات‌های داخلی یا همان Inline Bots به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های تحت وب از نوع HTML5 را بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن اضافه و از داخل تلگرام فراخوانی و اجرا کنید.

بازی تلگرام

نیوزر بازدید : 78 جمعه 29 مرداد 1400 نظرات (0)

مجله معتبر Fortune جدیدترین لیست موسوم به Fortune 500 را منتشر کرد که موفق‌ترین کمپانی‌های دنیا در سال 2021 را نشان می‌دهد. بر اساس این لیست، هواوی موفق شده علی‌رغم برخی محدودیت‌های تجاری، جایگاه خود را ارتقا دهد و در زمره 50 کمپانی برتر دنیا از نظر حجم درآمد قرار بگیرد.

نیوزر بازدید : 61 جمعه 14 خرداد 1400 نظرات (0)

درنهایت رویداد I/O برگزار شد تا شاهد آخرین دستاوردهای گوگل به‌خصوص در زمینه‌ی نرم‌افزارهای این شرکت باشیم. سوندار پیچای و دیگر اعضای شرکت گوگل در کنفرانس خبری I/O  از ویژگی‌های جدید گوگل اسیستنت تا موتور جست‌وجوگر این شرکت رونمایی کردند، اما مهم‌ترین بخش کنفرانس خبری به معرفی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اختصاص داشت.

اندروید 12

نیوزر بازدید : 65 جمعه 14 خرداد 1400 نظرات (0)

برخی از اپلیکیشن‌ها هرچند بسیار جذاب و پرکاربرد هستند و برنامه نویسی موبایل آنها بدرستی نوشته شده، اما در عین حال عمر باتری تلفن‌هوشمند یا تبلت‌ها را بسیار کاهش می‌دهند. کمپانی KS Mobile که اپلیکیشن Battery Doctor را توسعه داده و به بازار عرضه کرده است، لیستی از پرمصرف‌ترین اپلیکیشن‌های موجود برای سیستم‌عامل اندروید را تهیه کرده است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

10 اپلیکیشن پرمصرف اندروید کدام اپلیکیشن‌ها هستند؟

نیوزر بازدید : 65 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

انتخاب رايانه‌هاي لوحه‌اي (tablet) و تلفن‌هاي همراه هوشمند (smartphone) براي خريد با اين تنوع بي‌حد و حصر كار چندان ساده‌اي نيست. با توجه به اين همه مدل و سيستم عامل (OS) اندرويد و iOS رايانه لوحه‌اي، ما در اينجا قصد داريم هشت نكته كليدي مهم را جهت راهنمايي شما براي تصميم‌گيري صحيح در انتخاب خريد رايانه‌هاي لوحه‌اي يا تلفن‌هاي همراه هوشمند تبلتي شرح دهيم:

نیوزر بازدید : 69 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اندروید به عنوان پرکاربردترین سیستم عامل موبایل دنیا، لیست پر و پیمانی از بازی‌ها را در خود دارد که بسیاری از عناوین جدید آن حتی رقیبی جدی برای بهترین بازی های کامپیوتر ی و کنسولی هستند. در این مطلب می خواهیم شما را با این بازی ها آشنا کنیم. 

نیوزر بازدید : 59 چهارشنبه 18 فروردین 1400 نظرات (0)

همه ی ما در زندگی به دنبال به دست آوردن پول هستیم،اما افرادی هستند که قبل از تولد 18 سالگی ثروت هنگفتی دارند،بچه هایی که با کار و زحمت خود یا پول پدر و مادرشان جزو ثروتمندترین بچه های دنیا هستند. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ثروتمندترین بچه های دنیا آشنا کنیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 800
  • بازدید کلی : 2,275